Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine "Cvetilnik" (www.cvetilnik.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da bo spletna trgovina obratovala ponujala in obratovala z možnostjo registracije, bo ob registraciji v sistem obiskovalec pridobil uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika specifično in jasno  povezujeta z vnesenimi podatki. Nakup je prav tako in bo do nadaljnjega omogočen brez registracije.

 

Splošni pogoji poslovanja

"Cvetilnik" je spletna trgovina katero vodi in upravlja Tadej Podgrajšek S.P..

Z uporabo naše spletne strani Cvetilnik izražate svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani trgovine "Cvetilnik". Tadej Podgrajšek S.P. si pridržuje pravico do spremembe pogojev in cen na spletni strani "Cvetilnik" kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Podatki o podjetju
Tadej Podgrajšek S.P.
Miklavčeva ulica 16

2000 Maribor

Slovenija

DAVČNA ŠTEVILKA: SI 25637126 (Smo zavezanci za DDV)

Telefon: +386 40 673 491
Mail prodaja: hello@cvetilnik.si

Mail operativa/finance: info@cvetilnik.si

 

 

Cene v spletni trgovini in osebni podatki

Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost. Pridržujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodnega obveščanja naših strank. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri nakupu v spletni trgovini. Minimalno naročilo v spletni trgovini je 5,00 EUR z DDV. Ob naročilu dobi kupec na elektronski naslov račun za opravljen nakup. Če je plačilo spletno (paypal, kreditna/debetna ali druga kartica, po predračunu) in računa ni potrebno davčno potrjevati, je račun ki ni davčno potrjen veljaven skladno z navodili FURS. Če je plačilo po povzetju, pa je račun, ki ga ob naročilu prejmete po e-pošti le informativne narave – v tem primeru bomo davčno potrjen račun dodali k pošiljki. V primeru želje po kopiji računa, nas lahko vedno kontaktirate na naš kontaktni email.

Podatki o opravljenih naročilih

Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine "Cvetilnik". Registrirani uporabniki lahko vsa svoja naročila in stanje produktov v košarici pregledujejo v spletni trgovini "Cvetilnik".

 

Lastnik spletne trgovine Cvetilnik.si se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki uporabljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam. Za potrebe dostave bomo Vaše podatke zaupali dostavni službi. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da Cvetilnik.si (Tadej Podgrajšek S.P.) trajno preneha uporabljati njegove osebne podatke. Z uporabo spletne strani se hkrati tudi strinjate z navedenimi pogoji uporabe vaših osebnih podatkov. V primeru, da želite izvedeti več o varovanju osebnih podatkov, nas lahko kontaktirate na naš kontaktni email ali kontaktno telefonsko številko.

 

Odveza odgovornosti

Upravitelj zagotavlja, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Žal, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se upravitelj trudi zagotoviti natančne fotografije predstavitve prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije in video predstavitve jemati kot simbolične.

 

Dodatna opozorila in obvestila

Na spletni strani www.cvetilnik.si so postavljene tudi nekatere povezave na druge spletne strani, ki niso v povezavi s podjetjem in nad katerimi podjetje Tadej Podgrajšek S.P. nima nadzora, zaradi česar podjetje Tadej Podgrajšek S.P. ne more jamčiti in tudi ne prejemati ali posredovati pritožb glede točnosti vsebin katerekoli spletne strani, za katero nudi povezavo ali referenco in ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh. Prav tako vas obveščamo, da ne odgovarjamo za morebitne zlorabe osebnih ali finančnih podatkov. Vsaka zloraba osebnih ali bančnih podatkov je kazniva in bo prijavljena pristojnim oblastem.

Cvetilnik.si, Tadej Podgrajšek S.P. prav tako ne more jamčiti da bodo gomolji/semena/čebulice vedno rastli in cveteli ter dosegli željeno obliko rastlin iz promocijskih materialov. Na to vpliva ogromno faktorjev, na katere ne moremo vplivati. Za najboljše rezultate ali potrebne dodatne informacije pri vzgoji rastlin nas lahko kontaktirate in poskušali vam bomo svetovati po najboljših močeh. V primeru kakršnihkoli težav pri rasti in razvoju rastlin, ne prevzemamo nobene odgovornosti.

 

Na spletni strani www.cvetilnik.si, si pridržujemo pravico da brez razloga zavrnemo katerokoli naročilo brez predhodnega obvestila in brez kakršnih koli pravnih posledic. V primeru predplačila bomo v tem primeru kupnino vrnili, skladno z drugimi členi teh splošnih pogojev. 

 

Pakete primarno dostavljamo z dostavno službo GLS. Cenik pošiljanja paketa za Slovenijo do 2kg je 3,95 € z DDV. Težji paketi, pošiljanje v tujino, in druge posebne zahteve so lahko predmet povišanja cene, ki vam ga bomo sporočili pred pošiljanjem paketa. V primeru tehničnih napak, ko spletna trgovina ne izračuna pravilno stroške pošiljanja si pridržujemo pravico, da naročilo zavrnemo brez kakršnih koli odgovornosti ali predhodnega obvestila.

 

Račun, ki ga pri spletnem plačilu (Paypal, transakcija na TRR, plačilo s kartico) prejmete po e-pošti ob potrditvi naročila ni davčno potrjen, skladno z zakonodajo RS. V primeru plačila po prevzetju bo izdan davčno potrjen račun.

Trenutna dostopnost pošiljanja paketov je Samo v Slovenijo, zato bodo predvidoma vsa naročila za tujino zavrnjena, razen v primeru da dejanski stroški pošiljanja ne bodo bistveno višji od plačanega stroška pošiljanja. Upamo da bomo kmalu imeli na voljo tudi ponudbo za pošiljanje v tujino s pravilnim cenikom glede na ciljno državo.

Dobavljivost

Informativna informacija glede roka dobave izdelkov je zapisana v opisu izdelka. Ker je vzgoja in sajenje številnih rastlin vezana na sezono, so posamezni artikli dosegljivi samo v določenem časovnem obdobju. Nekateri artikli bodo kljub sezonski dosegljivosti na voljo v drugih obdobjih leta – v tem primeru je lahko produktih zapisan tudi predviden čas cvetenja, priporočen čas sajenja ter druge informacije.

 

Povprečen čas odpreme je 2-4 delovne dni + čas dostave,Med vikendi in prazniki ne poslujemo.

Kode za popust

Kode za popust prinašajo različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine cvetilnik.si in so časovno omejene. Aktivne kode za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v novicah, ki jih prejemate preko elektronske pošte ali drugih medijih ali drugih kanalov promocije in pospeševanja prodaje.

Uporaba kode za popust:

 

o izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Naročilo. Izberite način dostave in nadaljujete na izbiro načina plačila.

 

o Pod naslovom "Koda za popust" boste našli polje za številko kupona. Vstavite vašo kodo kupona in nadaljujete z nakupom. Vrednost kupona se vam bo avtomatsko odštela od vrednosti nakupa.

 

Vračilo artikla za fizične osebe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. V 14-dnevnem roku nas je potrebno o želenem odstopu od pogodbe obvestiti po navadni ali elektronski pošti na naslov prodajalca: Tadej Podgrajšek S.P., Miklavčeva ulica 16, 2000 Maribor oz. info@cvetilnik.si

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pri tem mora potrošnik naročene produkte vrniti originalno zapakirane, nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Potrošnik sme opraviti ogled naročenih čebulic, gomoljev, semen, produktov, itd. v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Naročilo je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za PREJET / VRNJEN artikel, vendar ima pravico odšteti znesek stroška poštnine veljavne ob nakupu. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na transakcijski račun uporabnika. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Neprevzeti paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (poštnino veljavno ob nakupu + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€ za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko zaračuna stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri GLS. To storite tako, da ob prevzemu pošiljke ali na spletu izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na GLS poda zahtevek za odškodnino. Prosimo vas da nas v takšnem primeru obvestite in po najboljših močeh se bomo potrudili, da pomagamo rešiti kakršne koli težave s poškodovanimi pošiljkami.

 

Pritožbe in spori

Upravitelj spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravitelj se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Upravitelj bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Upravitelj se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se upravitelj prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.